Paraulas : Perqué m’an pas dit

Publié le par Fasètz la Lenga en Cabardès

Paraula e musica : Claudi Marti

Coma totis los mainatges

Soi anat a l’escòla

Coma a totis los mainatges

M’an après a legir

M’an cantat plan de cançons

M’aprenguèron tant d’istòrias

Lutèce ... Paris ... Paris...

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

Perqué m’an pas dit ,

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

LO NOM de mon païs !

Nos contava lo regent

Aquel gran rei de França,

Acatat davant los paures

Un sant òme aquel Sant Loïs.

Aimava tota la gent

E volià pas la misèria

Un sant òme aquel Sant Loïs !

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

Perqué m’an pas dit

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

QU’AVIA TUAT mon païs !

E quand foguèrem mai grands

Nos calguèt parlar tres lengas

Per far un bon tecnician

Nos calià cargar tres lengas

E l’Anglés e l’Alemand

E çò que s’escriù a Roma

Per far un bon tecnician .

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

Perqué m’an pas dit

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

LA LENGA de mon païs !

Benlèu tantas coneissenças

Nos mascan la vertat

Aprendrem sols qu’en la terra

Regna pas la libertat .

Sauprem la talent de l’India

E lo dòl dels africans

E la mòrt de Guevarra .

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

Perqué m’an pas dit

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

LA LENGA de mon païs ,

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

Perqué m’an pas dit

Mas perqué , perqué

M’an pas dit a l’escòla

LA LENGA de NOSTRE PAÏS .

Publié dans Chorale

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article